Krimlio krioklys

Viena didžiausių Austrijos įžymybių yra Krimlio krioklys (vok.k. Krimmler Wasserfälle), įsitaisęs vakariniame Aukštojo Tauerno nacionalinio parko pakraštyje, Cel am Žė apskrityje, Zacburgo žemėje, Austrijoje.Krimlis – tai didžiausias Europoje krioklys, patenkantis…

Kugelmugel Respublika

Kugelmugel – sferinė "mikro-valstybė" Vienos miesto širdyje. Po teisminio ginčo su vietos valdžia, dėl sferinio namo statybų centrinėje Vienoje, Austrijos menininkas Edvinas Lipburger 1984 metais paskelbė savo nuosavybę nepriklausoma valstybe…

Das Park viešbutis

Be galo keistą „Das Park“ viešbutį rasite įsikūrusį austriškame Otenshaimo miestelyje (Ottensheim), palei Dunojaus upės krantus. Tai eksperimentinis viešbutis, kuriame siūloma apsistoti įdomesnių potyrių ištroškusiems turistams, kadangi viešbučio kambariai yra…

Miško piramidė

Valtviertelio piramidė (Waltviertel pyramid) – tai nežinomos kilmės, 7 metrų aukščio ovalus statinys pasislėpęs giliai tarp Cvetlo (Zwettl) ir Gros-Gerungso (Gross-Gerungs) miškų. Piramidė pastatyta iš laisvai, lyg į pyragą sukrautų…