Detifoso krioklys

Bene įspūdingiausias Islandijoje yra didingas Detifoso krioklys, siekiantis 45 metrų aukštį ir 100 metrų plotį. Pagal savo dydį jis taip pat pripažintas galingiausiu kriokliu Europoje. Detifos krioklį rasite šiaurinėje Islandijoje,…

Dvylika Apaštalų

Port Kempbelo nacionaliniame parke galite išvysti vieną įspūdingiausių gamtos stebuklų - didingą pakrantės uolų grupę, vadinamą “Dvylika Apaštalų” (angl.k. Twelve Apostles). Tai vienas iš nepakartojamų Australijos simbolių.Milžiniškos uolos, netoli Port…

Kurno ežeras

Vaizdingame slėnyje, tarp Kretoje sudygusių kalvų, tyvuliuoja gėlo vandens ežeras – Kurnas (gr.k. Kournas). Tai vienintelis gėlo vandens telkinys saloje, tad yra tikra egzotika ne tik atvykėliams, bet ir vietiniams…

Mikulovas

Čekijos ir Austrijos pasienyje esantis Mikulovo miestelis žavi turistus savo pasakiška atmosfera ir senomis pietų Moravijos vyndarystės tradicijomis. Su jomis turistai gali susipažinti, čia stovinčiuose vyno rūsiuose. Mikulove turistų taip…