Žagarės švenčių kelias

Apsilankykite Žagarėje įvairių švenčių metu, kartu pasilinksminsite, atsipalaiduosite ir pašėlsite. Vyšnių festivalis, organizuojamas kasmet liepos trečiąjį savaitgalį. Pati svarbiausia, populiariausia ir didžiausia šventė Žagarėje yra Vyšnių festivalis. Šiemet festivalis organizuojamas…

Koso sala

Koso sala Koso sala, arba sutrumpintai tiesiog Kosas - įsitaisęs Egėjo jūroje, prie pietvakarinių Turkijos krantų ir priklauso Graikijos Dodekaneso salynui. Tai trečia pagal dydį Dodecaneso sala ir populiariausia tarp…

Aplink Lietuvą II etapas 2010 08 17 – 08 25. Šešta diena.

Šešta diena. Maršrutas: Šilininkai-Paleičiai-Tatamiškiai-Rusnė-Šilutė-Šyšgiriai-Rūgaliai-Suvernai-Povilai-Kintai-Svencelė-Dreverna-Pjauliai-Klaipėda-Giruliai-Kukuliškiai-Karklė-Šaipiai-Nemirseta-Palanga-Vanagupė-Šventoji. Startavome 7:30 val., finišavome 21:00 val. Pramynėme net 131 kilometrą. Ryte kėlėmės anksti. Šilta, saulutė šypsosi, vėjelio jokio, bent pakolkas, todėl pusryčiaujame bistriai, tvarkomės ir ant…