Rokiškio kryptis

MARŠRUTAS: Zarasai - Rudėnai - Suviekas - Vaidminiai - Kampuolio hidrografinis draustinis - Aleksandravėlė - Degučiai - Kriaunos - Obeliai - Rokiškis - ZarasaiPirmieji bėgliai sentikiai iš Rusijos Rudėnuose (Rudancuose)…

Antalieptės kryptis

MARŠRUTAS: Zarasai – Mukuliai – Vencavai – Antalieptė. Maršrutas ypač patrauklus keliaujantiems dviračiaisBaigę viešnagę Zarasų mieste, galite pasukti į Antaliepę. Ją siūlome pasiekti keliais Zarasai – Vencavai (per Mukulius, 21,9…

Salako kryptis

Norėdami geriau pažinti Zarasų kraštą, keliaukite SALAKO KRYPTIMI, maršrutu Zarasai - Baltriškės - Degučiai - Bikėnai - Tiltiškės - Salakas - Zarasai. Šio maršruto atstumas apie 72 km.         Vykdami…

Aplink Lietuvą II etapas 2010 08 17 – 08 25. Ketvirta diena.

Ketvirta diena. Bajorai-Stanaičiai-Prapuoleniai-Stulgeliai-Šūkleliai-Lauckaimis-Keturkaimis-Miestlaukis-Kudirkos Naumiestis-Meištai-Užsieniai-Bajoraičiai-Gluobiai-Turčinai-Žaltynai-Panovai-Rukšniai-Šilgaliai-Slavikai-Rėžiūkai-Pukniai-Burgaičiai-Sudargas-Margiškiai-Pervazninkai-Kukarskė-Jurbarkas-Kalnėnai-Pašventys-Antšvenčiai-Smalininkai-Endriušiai-Užtilčiai-Išdagai-Viešvilė-Pagulbiai-Baltupėnai. Startavom 7:30 val. finišavom 19:30 val. Šiandieną prisukome 101 km. Naktį lijo. Ryte vėjo nei kriukt, žada saulutę ir gerą orą...deja, netrukus ir saulutės neliko ir…