Aplink Lietuvą I etapas 2010 04 29 – 05 06. Penkta diena.

Aplink Lietuvą I etapas. Penkta diena. Maršrutas: Rimšė-Nagėnai-Vėliūnai-Prūtelė-Prūčiai-Pūškos-Lisiškė I-Meikštai-Pociūnai-Smilginiškė-Tryčiūnai-Lisiškė II-Kalniškė-Varniškė-Smėliai-Češulėnai-Padysnis-Molinė-Kačergiškė-Triburčiai-Astraviškiai-Dvaryščiai-Dietkauščizna-Kraučiškė-Andriejauka-Būkliškė-Tverečius-Kliukai-Senoji Kutinautiškė-Guntauninkai-Raščiūnai-Pociškė-Lasiškė-Jakeliai-Adutiškis-Kackonys-Trakeliai. Ryte pradėjome minti 8 val., finišavome 19 val. vakare. Nuo Rimšės iki Pūškų piliakalnio prastas, neįdomus vieškelis (tarka). Piliakalnis,…

Majori dvaras

Majori dvaras Jūrmaloje buvo pastatytas apie 1910 metais. Architektas W. Bokslaf. Šis art nouveau stiliaus vasarnamis buvo Kurliandijos bajorų von Firkss paveldimas dvaras. Tai dviejų aukštų akmeninis pastatas ir medžioklės…

51-oji zona

Vidury labai negailestingos ir atokios Nevados dykumos yra įsikūręs slapčiausias pasaulyje karinis objektas - „51-oji zona“ (angliškai tiesiog „Area 51“). Tai Nelio karinių operacijų zonos  (Nellis Military Operations Area) dalis,…