Liudas

Žinutės: 5
Lankytojų: 12535
World
Aplankytos šalys: Airija, Albanija, Austrija, Baltarusija, Belgija, Bosnija ir Hercegovina, Bulgarija, Čekija, Danija, Egiptas, Estija, Graikija, Indonezija, Islandija, Ispanija, Italija, Izraelis, JAV, Jordanija, Jungtinė Karalystė, Juodkalnija, Kinija, Kosovas, Kroatija, Latvija, Lenkija, Lietuva, Liuksemburgas, Makedonija, Malta, Marokas, Nyderlandai, Norvegija, Palestina, Portugalija, Prancūzija, Rumunija, Rusija, Serbija, Singapūras, Slovakija, Slovėnija, Suomija, Šiaurės Korėja, Švedija, Šveicarija, Turkija, Ukraina, Vatikanas, Vengrija, Vokietija
Apie:

Liudas Basiulis

Keliautojas Liudas. Naujausios istorijos

Islandija: automobilio gelbėjimas ugnikalnio papėdėje (2) [img]http://www.mytrips.lt/files/2017/07/27/img/I-kalneli-48336165.jpg[/img] Šioje kelionėje mudviem su sese kildavo nesklandumų dėl to kaip, kur ir kiek keliauti. Viena iš nesklandumų kilimo priežasčių buvo mano noras mažuoju išsinuomotu automobiliu važiuoti jam sunkiai pravažiuojamais keliais, uždarytais keliais ir šunkeliais. Na, ir kadangi aš visą laiką...
Baidarėmis Alpėse (3) Data: 2017.04.28-05.06. Upės: Soca, Koritnica (Slovėnija); Resia (Italija); Koppentraun (Austrija). Laivai: 5 Edelveisai, 1 Jalomanas, 1 Saidė, 1 Eskimo. Mintį apie pirmosios gegužės savaitės plaukimą Alpėse pradėjome brandinti dar žiemą. Prie Andriaus bei manęs prisijungė Vaida su Marijum ir Aivaras. Paskutinės minutės...
North Korea #beggingforwar (8) After a 10 hours train ride from Beijing we reached Dandong - a city on the bigest China - North Korea border crossing, checked out an old bridge which used to connect two countries, but was destroyed by Americans during...

Daugiau pasakojimų

Keliautojas Liudas. Naujausios nuotraukos

go west Šiaurės Korėja unification Šiaurės Korėja amžinieji Šiaurės Korėja baloje Islandija
kalnuose Islandija vokiečio palapinė Islandija strigęs auto Islandija Į kalnelį Islandija
Soca ties Bovec Slovėnija Soca aukštupys Slovėnija Svinjak Slovėnija Resia Slovėnija