Naujausi pasakojimai

Užsisakykite
Costa Blanca (5) Prologas Hola brangieji! Dažnai pagalvoju, jog kelionių laukti smagiau, negu keliauti. Na ne, nevisai. Tačiau arti tiesos. Mes nesame iš tų, kurie planuoja smarkiai. Dažniausiai susimetam daiktus, prabėgom permetam akim forumus, įsirašom kokį nors app‘ą ir važiuojam. Svarbiausia nepamiršt pasų, pinigų...
Dviračiu po Alandų salas: sportas, „žemiškos“ kainos ir atotrūkis nuo miesto dulkių Lietuviai tradiciškai atostogų kryptims linkę rinktis tokias šalis kaip Egiptas, Ispanijos salos ar Turkija. Tačiau kol vieni svarsto, kuriam paplūdimyje šildysis, kiti renkasi aktyvias ir ne dažnai lietuvių lankomas vietas. Nuotraukos, kaip iš atvirukų, įspūdingi kraštovaizdžiai, ramybė, geros emocijos ir...
Vėl, ir vėl Bulgarijoj (4) Bulgarija 2016, rugpjūtis Į Bulgariją išvykome trečiąją Jūros šventės dieną. Jau keli metai kai aš šitoje fiestoje nesilankau, bet šį kartą nuėjau į mugę paieškoti bulgarams lauktuvių. Mugė buvo tokia pati kaip prieš keletą metų, toje pačioje vietoje, su tuo pačiu...
JAV su namu ant ratų 2 dalis: Washington D.C. (2) Iš tikrųjų, Washington D.C visai nebuvo tas miestas, kurį mes būtinai norėtumėm pamatyti. Ten vykome, galima sakyti, iš išskaičiavimo :) Pirmoji priežastis - vyras gretimame mieste turėjo nupirkti mums namus (juos buvo susiradęs dar Lietuvoje, susisiekęs su pardavėjais - tai...
ŽIEMGALA – stebina netikėtais atradimais (dviračių žygis) (11) Sinoptikų gąsdinimai, kad gali palyti, o gali ir ne... dvigubai praretino keliauti pasiryžusiu dviratininkų gretas. Į starto vietą Šiaulių geležinkelio stotyje susirinko drąsiausiųjų dešimtukas. Papuošę dviračius LKA (Lietuvos Kariškių Asociacijos) keliautojų klubo vėliavėlėmis, o vedlio dviratį didžiule Vyčio vėliava, išdidžiai...
JAV su namu ant ratų 1 dalis: Niujorkas (7) Prisistatau :) Čia mano pirmas postas šiame forume, norisi dalintis tuo ką patiriame. Mūsų istorija yra tokia: laimėjome Žaliąją kortelę, nuskridome į Niujorką, ir jau po 4 dienų įlipome į savo naujuosius kiek neįprastus namus - namus ant ratų :) Su...
Itališka mozaika, II dalis (1) Na, o kandagi savo kompanijoje turime didžiąją gamtos ir gyvūnų mylėtoją - kaipgi be safario ir zoosodo. Informacinis tinklapis: http://www.parconaturaviva.it/en Važiuoti netoli, parką radome nesunkiai, kelyje yra nuorodos. Safaris , tiesą sakant - nuvylė, gal todėl, kad tai - nebe pirmas lankytas...
ANTALIJOS REGIONE (3) Turkija 2016, liepa Bilietus į Turkijos Gazipašą nusipirkom kaip tik tą rytmetį, kai Vilniuje studentai sugulė ant grindinio priešais vyriausybės langus. Į mūsų ministrą pirmininką poną Butkevičių visada žiūrėjau ramiai pasitikėdamas, galvojau apie jį kaip apie taikų, romų ir nuosaikų. Tačiau studentų...
Itališka mozaika (2) ..arba, kaip idėja tingiai pagulėti prie Adrijos jūros baigėsi bandymu išnaršyti Gardos ežero apylinkes.. :) Viskas prasidėjo nuo perskaityto vienos poilsinės kelionės aprašymo . Šiltas, smagus pasakojimas su trupučiu nostalgiškos "egzotikos" - gyvenimu palapinėje ant jūros kranto užkabino, sudomino....
Šalis už miško - Transilvanija, IV dalis (3) Bulgarijoje ilsėjomės apie 20 km už Varnos į pietus, Kamchia vietovėje. : http://oasis-beach-kamchia.com/ Dviejų kambarių numeris (svetainė kartu su virtuve ir miegamasis), viskas naujai įrengta, nauja statyba, liftas, keli baseinai teritorijoije mums atsiėjo 32 eurai/para už numerį visiems penkiems. Pakankamai ramu,...
Šalis už miško - Transilvanija III dalis (4) Nakvynę dviems naktims užsisakėme čia, neįtikėtinai pigu (naktis keturviečiame kambaryje su savais patogumais ir erdviu balkonu - 25 eurai). Puikus variantas ! Bendra virtuve naudojomės praktiškai vieni, erdvus kiemas su veikla vaikams, tipiškai rumuniškai paslaugus beigi šiltas šeimininkas. Beje,...
Daugiau pasakojimų
Booking.com

Naujausios diskusijų žinutės

Garmin eTrex 20 X
Tailandas liepos gale
Azijos salys

Daugiau diskusijų temų

Pasakojimų komentarai

JAV su namu ant ratų 2 dalis: Washington D.C.
Ačiū už atsiliepimą! Ir linkiu, kad jūsų svajonė išsipildytų!
Kaip fainai viskas. Keliones formatas! Labai tikiuos man teks pagyventi JAV, na o Jus nenustokit ...
Costa Blanca
Ačiū visiems :) Aha, mes iš tų, kurie kolekcionuoja prisiminimus, o ne daiktus. Nauja sofa a...