Naujausi pasakojimai

Užsisakykite
Ir vėl Kipras (6) Ne veltui, oi tikrai ne veltui senolių išmintis byloja, kad “žodis ne žvirblis: išskrido – nepagausi”. Nepraėjo nei keturi mėnesiai po mano tvirtu tonu pareikšto “Labai baisiai Kipras netraukia, bet neatmetu galimybės kada nors sugrįžti”, kai bumbt ir nutiko būtent...
Vynas moterims naudingas tuomet, kai jį geria vyrai (6) Moldova, 2016 lapkritis Pavasarį, akcijos metu, nusipirkome bilietus į Kišiniovą, aktoriams trumpesniam laikui, man ir Vytui - ilgesniam. Vasara praėjo smagiai, ruduo – dar smagiau, medžiams raustant gavome pranešimą, kad atšaukiamas reisas nuo Kijevo iki Vilniaus. Nenustebome:...
Vėl į Andalūziją II dalis (11) Ryte sunkiai keliamės, pusryčiai užsitęsia, nes nesustodami pasakojame, nėjusiems vakar į famenko, savo įspūdžius. Tačiau iki 12 val. turim išsikraustyti, o dar reikia susidėti daiktus, nes šiandien pervažiuojame į sekančią nakvynės vietą prie jūros, netoli Gibraltaro - La Alcaidesoje, kur...
RUMUNIŠKA ODISĖJA: NUSIVYLIMAI IR ATRADIMAI (25) Prieš kelionę galvojau, jog papasakosiu dar vieną istoriją apie Rūpestėlę, jos šeimą ir jų keliones, bet grįžusi supratau, jog šį kartą pusiau tikrovė, pusiau pasaka nelimpa. Keliavimas buvo nelengvas, varginantis daugeliu prasmių, todėl grįžus, jokių romantinių inspiracijų man nekilo. Šį...
JAV su namu ant ratų 6 dalis: Glacier nacionalinis parkas Apie pasivaikščiojimą debesyse :) Vis dar tie patys Rocky Mountains, kuriuos aplankėme Jeloustoune, bet jau visai kitokie... Iš principo, mes jam skyrėme labai mažai laiko - pusdienį. Tam buvo dvi priežastys: pirma - po daugybės įspūdžių Jeloustoune sunkiai tilpo nauji...
Vėl į Andalūziją I dalis (6) Po 2009 metais vykusios kelionės į pietų Ispaniją, žinojau, kad ten kada nors sugrįšiu. Šiemet grįžau ir įsitikinau, jog man ji taip patinka, kad noriu ten vėl... O kadangi mano pirmoji kelionė buvo į Ispaniją, tai įtariu, kad ta...
Malapascua Sala, Filipinai (2) Filipinuose niekur nenuskubėsi… Kam yra tekę keliauti Filipinuose, mums pritars, kad nusigauti iš vienos vietos į kitą, užtrunka nemažai laiko, o kartais net prireikia dviejų dienų! ( Aišku, jeigu neskrendi lėktuvu, o keliauji viešuoju transportu). Taip mums nutiko šį kartą. Įdomumo...
Iranas.2016 m.spalis.Naudingi patarimai (5) Neseniai grįžau iš Irano.Nepasakosiu čia savo įspūdžių,nekelsiu nuotraukų,nes nuostabiai savo kelionę po Iraną aprašė keliautojas Nomadas.Tiesiog noriu pasidalinti naudinga informacija,kuri,gal būt,pravers kitiems keliautojams. Keliavome dviese. Maršrutas tradicinis-Teheranas-Širazas-Persepolis--Naqshe Rustamas-Jazdas-Kharanakas-Čak-Čakas-Meibodas-Isfahanas-Kašanas-Abyaneh-Teheranas.Kelionė truko 9 dienas. Bilietus pirkau birželį.Skrydis Vilnius-Kijevas- Teheranas ir atgal kainavo 150 eurų .Kijeve tik...
Baris-Italija (4) Sveiki, visai neseniai grįžome iš Italijos ir norime pasidalinti įspūdžiais. Vykome į Pietų Italiją vadinama - Apulija. Skrydžio kryptį pasirinkome Bario miestą, į kurį nuo spalio mėn. pradėjo skraidinti Wizzair avialinijos. Norime pasidalinti su keliautojais kelionės informacija, nes patiems...
JAV su namu ant ratų 5 dalis: Yellowstone Yellowstone buvo mano svajonė. Net tada, kai JAV dar tik buvo mano svajonių lentelėje pavadinimu „gal kada nors“. Kai atskridome į Niujorką, nusipirkome namą ant ratų, reikėjo pasirinkti kryptį, kur važiuosim. Laikas mūsų neribojo, labiau orientavomės į oro sąlygas, t.y....
Elzaso sūriai ir Švarcvaldo vyšnių pyragas (III dalis) (8) 9 diena Miesteliais jau sotūs. Norisi gamtos. Todėl vėl diena skirta Švarcvaldui. O ir paskutinė proga paieškoti Švarcvaldo vyšnių pyrago. Juk jo dar neragavome. Ryte dar peržiūriu, kurie kriokliai arčiausiai. Sąraše turiu virš...
Daugiau pasakojimų
Booking.com

Pasakojimų komentarai

Ir vėl Kipras
O aš tai grįžčiau antrą kartą visur, kur šilta, jūra, gražu ir skanu - vadinasi į Kipr...
Vėl į Andalūziją I dalis
Na, pica, lazanja, makaronai, gnocchi, ravioli - manau tai miltiniai patiekalai, o žuvies ar mė...
Ir vėl Kipras
Tikrai gerai. Ypač kai šalčiau, tai labai nebloga alterantyva Turkijai ar Kanarams. Jau kai pr...