Naujausi pasakojimai

Užsisakykite
Vėlyva pažintis su Turkija: Stambulas, Side, Pamukale (4)
  • 2017-11-21 (nuotraukų 51)
Na taip, aš iki šiol nebuvau buvus Turkijoje, nežinojau koks yra tas viskas įskaičiuota poilsis. Ir kažkaip nenorėjau. Man visada taip – ten kur visi važiuoja – man nereikia. Ir kai vasarą sūnus atsiuntė vaizdelį iš atostogų Antalijoje, kuriame...
23-28 dienos. Majamis (3) 23 diena. Pirmadienis Pabude susipakuojam daiktus ir kraustomes is to pasak taksi vairuotojo “nesaugaus” rajono :) I pati Majamio centra Brickel rajona. Isikuriam tikrai jaukiam ir patogiam viesbutuke. Ir kimbam i darbus, nes pirmadienis – ir Majamyje pirmadienis! Tad siandien turim nemazai...
BALIO SALA, JAVA... (9) BALIO SALA, JAVA... 2017 metų spalio – lapkričio mėnuo Balio Kutoje viešbutį įsigijome prieš gerą pusmetį internetu už 360 eurų, tačiau mūsų akyse kambario vertė pakilo kai pamatėme jog liepos mėnesį jis čia kainuoja 1600. Prie viešbučio verandos kažkas buvo nupaveikslavęs...
17-22 dienos. Playa Del Carmen. Xcaret (3) Septynioliktoji keliones diena prabego darbingai. Na o vakare - nuostabi vakariene prancuziskos virtuves restoranely... Cia pirma karta ragavau prancuziskos svogunu sriubos. Taip taip - svogunu! :) ir jos skonis - dieviskas! Zygimantas (mano mazas surio maniakas) pasirenka suriu rinkini :) o kaip pagrindini...
Kelionė autostopu į Iraną. Kiek tiesos stereotipuose? (1) Šį kartą norėčiau pasidalinti įspūdžiais iš mūsų nuotykių Irane. Dar niekad anksčiau nesilankiau tokioje šalyje. Dėl tam tikrų priežasčių kišenėj turėjom vos 300 eurų, kurių pilnai pakako dviems žmonėms mėnesiui. Dar ir liko. Apie viską iš pradžių. Į Iraną keliavom autostopu...
Senegalas: kur kiauliena yra katalikų vištiena (2) "Kiauliena yra katalikų vištiena" – tokiu apibrėžimu prisigretinęs save pasiskelbęs gidu Sandži paaiškina taikaus krikščionių ir musulmonų sambūvio Faiduto (pranc. Faidouth) miestelyje-saloje vieną iš principų. Tam pritaria miestelio gatvėmis draugiškai vaikščiojančios vištos ir kiaulės. Ir iš tiesų – visas Senegalas...
Toskanos kvapai (II) (10) 6 diena Ryte kieme sutinkame močiutę. Pasirodo, ji Frančeskos anyta. Ir mūsų nuostabai ji puikiai kalba angliškai. Susitariu, kad pinigus už aliejų paliksiu ant stalo. Ir dar susitariu, kad kol kas daiktus galime palikti bute. Mano planas chuliganas -...
Mano mylimas Iranas (papildyta) (4) Pasakojimą pradėsiu greičiausiai nuo Irano žmonių. Nes jie nuostabūs. Tikrąją to žodžio prasme. Didelė Irano visuomenė nėra vienalytė-ją sudaro ir persai, ir azeri (Irano turkai), ir azerbaidženiečiai, ir kurdai. Bet visi sugyvena gražiai, tiesa, Irano vyriausybė ne itin palaiko mažumų...
16-oji diena. Playa Del Carmen Naktinis gyvenimas! (3) Sesiolikta diena. Pirmadienis Musu hostelyje netgi duoda pusrycius! :) Kava, arbata, sausi pusryciai, siek tiek vaisiu ir tostinta duona su dzemu arba sviestuku :) Pusryciams pats tas! Pavalge keliaujam pasivaiksciot po rytine Playa Del Carmen. Panasu, kad veiksmas cia vyksta visa para,...
13-15 dienos. Cozumelis - Playa Del Carmen Tryliktaja musu keliones diena, penktadieni kylam anksti – siandien esam uzsisake snorklinimo isvyka. Tad papusryciave sedam i taksi ir lekiam i viena is dvieju (neskaitant kruiziniu laivu terminalo) Cozumelio uostu. Atvyke susirandam savo laiveli “Leon”, kuris kiek mazesnis nei mes tikejomes,...
10-12 dienos. Cozumelis (4) Desimtoji diena. Siandien palikom Cancuna ir persikraustem i Conzumeli. Tai maza salele Jakutano krantuose turinti antra pagal dydi koralini rifa. Tai viena populiariausiu kruiziniu laivu stoteliu. Nors Cancuna nuo Conzumelio skiria tik 114 km, atvykti iki cia uztrukom keleta valandu: taksi...
Daugiau pasakojimų
Booking.com

Naujausios diskusijų žinutės

Armenija
Kelionių literatūra

Daugiau diskusijų temų

Pasakojimų komentarai

Vėlyva pažintis su Turkija: Stambulas, Side, Pamukale
Tai kaip gi čia nerašysi, juk ir pati kasdien užsuku pažiūrėti kas čia ką parašė :)) T...
Lina, labai gerai, kad pabuvai, labai gerai, kad parašei, labai gerai, kad patiko, nes Turkijoje...
Aš irgi maniau, kad neberašysi. ))) Turkijoj aš irgi nebuvau, nors Stambulas mano norų lenty...